Za pravilno delovanje uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem po strani se strinjate z njihovo uporabo. - Preberi več - Skrij obvestilo

Pogosta vprašanja

1. Cena dostave paketa

Ne glede na količino ali težo izdelkov, vam bomo vedno za vsako naročilo zaračunali le 3,5 € dostavnih stroškov

2. Načini plačila

Plačate lahko po povzetju, po predračunu (v tem primeru vam priznamo dodatni 3% popust), s kreditno kartico MasterCard ali Visa in PayPal plačilni sistem.

3. Kje dobim predračun?

Do veljavnega predračuna najlažje pridete tako, da oddate spletno naročilo. Na blagajni, pri načinu plačila izberete opcijo 'plačilo po predračunu' in zaključite naročilo. Po zaključku naročila, na mail prejmete obvestilo o naročilu, ki že vključuje vse podatke za plačilo in velja kot predračun. Do plačila ostaja naročilo informativne narave in te ne obvezuje k nakupu. Po prejemu plačila pa bomo spletno naročilo potrdili in obdelali. Če predračun ni plačan v 2 delovnih dneh, naročilo prekličemo.

4. Ali moram imeti ob dostavi pripravljeno gotovino?

Ob dostavi lahko kurirju plačate tudi s plačilno kartico, vendar pa vam bo paketna služba v tem primeru zaračunala še bančno provizijo, ki v povprečju znaša okrog 2% od skupnega zneska.

5. Kako vem, če je artikel na zalogi?

Ob vsakem izdelku boste nad njegovo ceno našli vrstico, kjer je naveden dobavni rok. V kolikor izdelek ni dobavljiv bo tam navedeno (Izdelek ni na voljo za dobavo).

6. Kdaj prejmem naročen izdelek?

V povprečju se dobavni roku gibljejo nekje med 2 in 3 delovnimi dnevi. Ob vsakem izdelku boste našli informacijo o predvidenem dobavnem roku, v kolikor izdeleka ne bo mogoče dobaviti ali pa bo dobavni rok daljši kot je navedeno ob izdelku, vas bomo o tem obvestili in v kolikor se z dobavo ne boste strinjali, lahko naročilo tudi prekličete.

7. Kaj če med dostavo ni nikogar doma?

V primeru, da vas v času dostave ne bo doma in izdelka ne bo prevzel niti kateri izmed vaših družinskih članov, vam bo kurir v nabiralniku pustil obvestilo, s telefonsko številko kamor pokličete in se dogovorite za dostavo naslednji dan, ali pa spremenite naslov za dostavo (npr. v službo) prav tako pa so vam na voljo prevzemna mesta, kjer lahko paket prevzamete tudi sami. V primeru dostave s pošto Slovenije pa vas bo paket počakal kar na vaši najbližji pošti, kjer ga prevzamete med delovnim časom poslovalnice.

8. Ali je pred nakupom potrebna registracija?

Za nakup v spletni trgovini BFC Shop, se predhodno ni potrebno registrirati, vseeno pa imate v primeru registracije določene prednosti. Kadarkoli si lahko v svojem računu ogledate vaša naročila ali si natisnete račun za naročen izdelek, z registracijo sodelujete v programu zvestobe in tako dodatno prihranite, prav tako pa občasno registriranim uporabnikom pošiljamo PROMO KODE za dodatni popust.

9. Kako se registriram?

Za registracijo kliknete na gumb "Prijava" ki ga najdete na vrhu strani, odpre se vam prijavno okno, kjer najdete zavihek Novi uporabnik in odprete gumb "Odpri račun", vnesete osnovne podatke in pritisnete na gumb "Pošlji. Vaš račun je tako kreiran, na email naslov prejmete potrditev, email si shranite, saj so v njem vsi podatki za prijavo. V kolikor emaila niste prejeli poglejte tudi predal z nezaželjeno pošto in v kolikor ga ni tudi tam nas o tem obvestite. Po prijavi v vaš račun si lahko nastavite privzeti naslov za dostavo, ter naslov za prejemanje računov, v kolikor je ta drugačen. V svojem računu imate tudi veliko drugih možnosti, kot so spremljanje stanja točk zvestobe, pregled starih naročil, tiskanje računov...