Vračilo izdelkov

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@bfcshop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno v nepoškodovani originalni embalaži, prav tako mora biti blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in neuporabljeno. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu nepoškodovanega izdelka.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Naslov za vračilo blaga boste prejeli v potrditvenem email sporočilu, ki ga prejmete, kadar nas obvestite o vračilu izdelka.
V embalažo priložite tudi izpolnjen obrazec za vračilo blaga, katerega vam bomo poslali na vaš email po prejemu obvestila o odstopu od naročila.
Paketi, ki bodo odposlani brez obrazca in številke vračila bodo zavrnjeni in ne bodo sprejeti.

Napotki za vračilo blaga
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo vam pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

1. Previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler se povsem ne prepričate, da je artikel ustrezen.
2. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo).
3. Pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...).
4. V tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo.
5. Nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine).
6. Prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena.
7. Ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema).
8. Vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin).
9. Vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
10. Odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe!
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje pravilno -> v tem primeru izdelek reklamirate.

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomankljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV
pri tiskalnikih tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, če so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
pri notesnikih, računalnikih, telefonih in podobni opremi tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek, fotografij in osebnih podatkov ter nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.
v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,
v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

POMEMBNO!
Izdelek VEDNO vrnite v embalaži, v kateri ste ga prejeli, še posebej pomembno v primeru reklamacije zaradi poškodbe izdelka med transportom (pošta ali GLS), saj v nasprotnem primeru ne moremo dokazovati nastanka poškodbe izdelka! V primeru, da je embalaža preveč poškodovana, da bi vanjo lahko vstavili izdelek, jo fotografirajte in nam fotografije posredujte skupaj z vrnjenim izdelkom. Izdelek spakirajte v drugo embalažo (v kolikor je nimate nam sporočite in vam jo bo dostavil poštar/kurir ob prevzemu izdelka), vanjo pa zložite tudi poškodovano original embalažo v kateri ste izdelek prejeli.